יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

31.10 - היי, אני כבר לא תינוק


צוף ממשיך להתאמן על ריקוד ושיר החיזור שלו, הנה דוגמא קטנה:



בנוסף לחיזורים הוא מתאמן על ההמייה שלו (ה-גורוגורו?) זה ממש מצחיק, הוא נעמד עם צוואר מתוח למעלה, כולו מרוכז ורציני, ואז יוצא לו "רווווו" נמוך מתגלגל כזה. אבל הבוקר הוא כבר עשה גרוווגרוווגרווו שנשמע לא רע בכלל! זהו, אין יותר ציף של גוזל.

אנחנו יוצאים המון החוצה כדי להתאמן בלהיות יונה. אני מנסה לשכנע אותו להיות בחוץ בלעדי, מניחה אותו במרפסת ונכנסת הביתה ומשאירה את הדלת פתוחה, אבל אחרי כמה רגעים הוא מתעופף אלי. זה ייקח עוד זמן.

הוא עדיין אוהב להתכרבל צמוד אלי ולהירדם, ואמבטיות עם עדיפות לתוספת זרם מים מלמעלה.
הוא כל הזמן מנסה ללמוד ממני איך מתנהגים, שזה ממש מצחיק. את זה הוא עושה מההתחלה - הדבר הראשון היה לצפות בריכוז רב כשאני מצחצחת שיניים, אבל עכשיו זה בלי סוף. אחד הדברים החביבים עליו זה להקיש כמוני על המקלדת והעכבר (גם פשושי וגולי עשו את זה) ואני נלחמת בו על ההקלדה, וכל חפץ שאני מתעסקת בו הוא חייב לנסות גם. לימוד מצפייה זה נהדר אבל צריך את הורה מהסוג הנכון :) 


והחידוש האחרון - הוא סופסוף אוכל גם כשאני לא נמצאת איתו, שזה מעולה ממש.


וכמובן, תמונות:


 נרדמים... שימו לב איך הוא מנפח את הנוצות




מי עשה אמבטיה?



אוהבים אותי...



וקצת שוִויץ על הנוצות הסגולות-ירוקות שלו



נכון זה נראה כמו תמונת פרופיל מלפני כמה עשורים? :)



אה, כן, ואין יותר אבעועות על המקור! רק עוד אחרונה על הכנף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה